Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester for å hjelpe våre pasienter oppnå en smertefri hverdag. Våre terapeuter jobber sammen på tvers av kompetanseområder for å gi deg som pasient en helhetlig behandling tilpasset ditt individuelle behov. Vi tar oss tid til å forstå dine symptomer, medisinske historie og livsstil for å kunne gi deg den beste og mest riktige behandlingen. Målet vårt er at du skal oppleve en smertefri hverdag.

TJENESTER

VÅRE TJENESTER

Behandling ved Soma Helseklinikk
Naprapat Soma Helseklinikk

Naprapat

Naprapati innebærer å diagnostisere, behandle og rehabilitere smertetilstander og funksjonelle problemer i ledd og muskler. Våre naprapater gir manuell behandling av muskel- og leddplager, både akutt, kronisk, forebyggende og rehabiliterende.

Fysioterapeut ved Soma Helseklinikk

Fysioterapeut

Fysioterapi er en behandlingsform som undersøker muskler og ledd i kroppen. En fysioterapeut kan hjelpe deg med å både forebygge og behandle skader og sykdommer som gir smerte eller påvirker din funksjon i hverdagen.

Fotterapeut

Fotterapi har som hovedfokus å forebygge og behandle lidelser knyttet til fotens hud, negler, skjelett og muskler. Fotterapi utføres alltid av autorisert helsepersonell.

Denne type behandling brukes ved eksempel inngrodde negler, vorter, torner eller smerter i føttene,.

Massasje ved Soma Helseklinikk

Massasje

Massasjebehandlinger hjelper deg med å lindre muskelspenninger, redusere stress og oppnå dyp avslapning. Våre erfarne terapeuter tilpasser behandlingen etter dine behov.

PT og personlig trener ved Soma Helseklinikk

Personlig trening

Våre erfarne personlige trenere skreddersyr og tilpasser treningen etter dine behov og ønsker. Vi tilbyr veiledning innenfor styrke- og kondisjonstrening, rehabilitering etter skader eller ved smerte, i tillegg til tilrettelagt trening for gravide.

Trykkbølge

Trykkbølge kan brukes ved både kroniske og akutte seneskader- og betennelser, slimposebetennelser og andre skader i muskel- og leddapparatet. Våre naprapater og fysioterpeut har alle kunnskap innen behandling med trykkbølge-behandling.

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å finne riktig behandling for deg.

TJENESTER

Usikker på hvilken behandling som er riktig for deg?

Behandling ved Soma Helseklinikk